Groei

Als bedrijf

Interim management door Gewoon C
De digitale transformatie en klantgerichtheid zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Dankzij digitalisering zijn bedrijven in staat slimmer en sneller in te spelen op de wensen van de klant. Heb je een vraagstuk over een van beide onderwerpen? Als interimmanager help ik je organisatie klaar te stomen voor de toekomst.
Wanneer het doel van een organisatie helder is, volgt daar een strategie uit. Die strategie is alleen succesvol wanneer je je klant goed kent. Ik help je te begrijpen wie jouw klanten zijn, waarom ze iets kopen en welke afwegingen ze maken. Om die inzichten te verkrijgen, gebruik ik data en klantreizen. Pas wanneer je je klanten kent, dan kun je ze bieden wat ze nodig hebben. 
GewoonC bij klant aan het werk vanuit interim management voor digitale transformatie

DIGITALE TRANSFORMATIE

Waar staat jouw organisatie in de digitale transformatie? Die vraag is relevant, omdat jouw klanten inmiddels een bepaalde maatstaf gewend zijn. Die is bepaald door allerlei andere bedrijven. Als klanten iets online bestellen, verwachten ze het de volgende dag in huis. Wanneer ze online op zoek gaan naar producten, verwachten ze een compleet aanbod te vinden. Vanuit Gewoon C begeleid ik de digitalisering en automatisering van processen in jouw organisatie om aan de maatstaf van jouw klanten te voldoen of deze zelfs te overstijgen. 

‘Het succes van een organisatie, begint bij de medewerkers’

MEDEWERKERS ZIJN
DE DRIJVENDE KRACHT

Terug naar de strategie van je organisatie. Om bij je doel te komen, heb je structuur nodig: werkmethoden, overlegvormen en structuur in de vorm van klantgericht digitaliseren en automatiseren. Maar succes begint bij je medewerkers. Bij de cultuur van je organisatie. Ik breng de talenten van jouw teams en medewerkers in kaart en coach een-op-een wanneer mensen vastlopen, niet uit de verf komen, of als high potentials zichzelf juist voorbijlopen. Door jouw medewerkers in staat te stellen jouw klant te laten bewegen, is je bedrijf in staat resultaten te behalen. 

GewoonC coacht medewerker op sterke punten in klantgericht werken bij interim opdracht

Als category manager bij Wehkamp, commercieel directeur bij Foto Konijnenberg en Webprint en als interim online lead bij onder meer Zehnder heb ik al vele medewerkers gestimuleerd te denken vanuit de klant. Met hen ging ik aan de slag met websites, SEO, SEA en thema’s als omnichannel denken. Ik help jouw bedrijf graag ook vooroplopen in klantgerichtheid en digitale transformatie.